<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Wednesday, May 23, 2007


Τώρα που καλοκαίριασε ξημερώνει νωρίς. Και είναι πολύ όμορφα εδώ στην εξοχή νωρίς το πρωί! Στις πέντε το πρωί (χωρίς να έχω κοιμηθεί, φυσικά, αλλιώς δεν παίζει να ξυπνήσω τέτοια ώρα) πήρα το ποδήλατο της Τουρκάλας γειτόνισσας που κάθεται και σκουριάζει και έκανα μια τεράααααστια βόλτα, ακούγοντας την Παρέλαση. Ο πρώτος δίσκος του Φοίβου κυκλοφόρησε το 1989, όταν εγώ πήγαινα πρώτη δημοτικού! Ε, τότε δεν άκουγα Δεληβοριά. Το σουξέ θυμάμαι ήταν το "αχ μελισσούλα μελισσάκι" όπως και το "εσυ τι λες, θα γίνουμε επιτέλους εραστές". Τέλος πάντων, το συγκεκριμένο δίσκο τον έψαχνα καιρό, ας όψονται μερικοί μερικοί που κωλυσιεργούσαν. Και η λύση ήρθε, όπως πάντα, από τον αγαπημένο μου αδερφούλη.

Εκτός από τα αγαπημένα "Ερωτικό για δύο αγγέλους" και "Μικρογραφία τραγουδιού" που ήδη ήξερα, ανακάλυψα ένα σωρό φρέσκα τραγούδια με γλυκιές μελωδίες και Χατζιδάκειες ενορχηστρώσεις, με φλάουτα και κιθάρες και βιολιά και τρομπετες, με στίχο τελείως φεύγα για ένα δεκαεξάχρονο και τραγουδισμένα από αυτή τη φωνούλα με τη χροιά της μεταφώνησης.. ένα ποίημα! Ακούγοντας τα κομμάτια, νιώθω σα να βρήκα το ημερολόγιο του Φοίβου ένα πράγμα.. δύσκολο να το εξηγήσω. I felt I found his letters and read each one out loud. Έχω κολλήσει με τη "Μεγάλη Παρασκευή", υπέροχη μουσική!! Ακούστε από τον player στα αριστερά.

Λοιπόν, κι εκεί που άκουγα Φοίβο και έκανα ποδήλατο δίπλα στη λίμνη, διαστραυρώνομαι με μια μεγάλη κυρία από την Ινδία που με καλημέρισε ευδιάθετα. Αλλά νομίζω ότι με μάτιασε έτσι κούκλα που ήμουν πάνω στο ποδήλατο με τα μάγουλα αναψοκοκκινισμένα και το κοτσίδι να χοροπηδάει στο σβέρκο μου. Γιατί δύο δευτερόλεπτα μετά [κυριολεκτικά], σκάει μπροστά μου μια οικογένεια με χήνες και για να μην πατήσω τα μωρά κάνω μια φαντασμαγορική μανούβρα, γλιστράει η ρόδα του ποδητάτου σε μια πρασινωπή και γλοιώδη κουράδα και σαβουρντίζομαι με τον κώλο στο υγρό γρασίδι. Η κυρία Ινδή δε γύρισε, μάλλον από διακριτικότητα. Γιατί σίγουρα άκουσε το γδούπο, τα μπινελίκια μου και τις φωνές της μαμάς χήνας :)

Καλημέρα!!
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 6:48 AM και


3 Comments:


At 07:23, Blogger the ibt

Εκτός του ότι συμπτωματικά έπεσα κι εγώ σήμερα (κάτω) και μάλιστα χωρίς κουράδες και ποδήλατα, έχω να πω πως το ξημέρωμα στις 4 μου έχει καταστρέψει το βιολογικό ρολόι και πλέον ζω σε ώρα LA.

Είναι 7:22 και ακόμα να νυστάξω!

 

At 20:20, Blogger Кроткая

χαχαχα! το χω παθει κι εγω με το σακο με τα απλυτα στην πλατη, φρικη!!

α, μπα, τι κοννε θα μου κανεις με τον Αλκίνοο? κι ο Εντου ζευγαρωμένος ειναι, δεν κολλαμε σε αυτα!! αλλωστε εχω πει, πως για τον Αλκινοο θα εκανα τα παντα.

Θα μου στειλεις την Παρελαση? την ψαχνω χρονια τωρα!!!

 

At 16:37, Blogger ξενιτεμένη

@iblog
afto min ora la poli me arese! afto akrivos! sinithos koimamai 7 to proi me 12 to mesimeri :)

@krot
emeis ta eipame :)