<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tuesday, May 08, 2007


Πάει κι αυτό! Κρίμα! Την αγαπούσα την Πανδώρα. Μάλλον έχει γίνει κάποιο λάθος όμως. Γιατί εγώ εξακολουθώ να έχω πρόσβαση, αν και εκτός ΗΠΑ. Κάτι παίζεται εδώ.. χμμμ!

Τέλος πάντων..

Άρχισα να πίνω φραπέ χτες και τον έχω χύσει τρεις φορές πάνω μου γιατί έχω ξεσυνηθίσει να πίνω με καλαμάκι. Ας με ξεματιάσει κάποιος γιατί δε με βλέπω καλά! Περνάω περίοδο ατσουμπαλοσύνης και αφηρημάδας. Φανταστείτε τι έχει να γίνει..

Επίσης, μεταφύτεψα το βασιλικό μου σε μια τεράστια γλάστρα και έχει αρχίσει ήδη να απλώνεται. Αύριο που θα έρθει επι τέλους η ψηφιακή (το καλό που της θέλω, αλλιώς δε θα τα πάμε καλά!) θα σας δείξω όλα τα φυτά μου! Δε με αναγνωρίζω πάντως.. τέτοια φυτολαγνία εκ του μη όντος; Το προσπερνώ κι αυτό.

Ξέχασα να αναφέρω ότι ξαναήρθε μάλλον ο χειμώνας και έχει κρύο και βροχή και αέρα.. Σκατά! Θα παγώσουν και τα χηνάκια.



Πριν μιλούσα με τον αδερφούλη στο εμεσεν και είχαμε μια ενδιαφέρουσα κονβερσασιόν. Αρχικά για το "αδιάκοπα" του Δεληβοριά, δεν συμφωνούμε στα ακόρντα. Που θα πάει, θα το λύσουμε κι αυτό.
Μετά περάσαμε στην πιο βαριά κουλτούρα. "Το Βλέμμα του Οδυσσέα" του Αγγελόπουλου.
Το είδε λέει και του άρεσε.
Του λέω, δεν είναι πολύ αργός ο Αγγελόπουλος;
Μου λέει το θεϊκό
"Δεν είναι αργό αλλά χρειάζεται υπομονή. Ε, ήταν έξι η ώρα το πρωί, είχαμε ψυχοπλακωθεί απ'τις συζητήσεις που είχαμε και το είδαμε μετά.. ήταν συγκλονιστικό! Ήταν η περίσταση."

Τον κουοτάρω ακριβώς γιατί την ώρα που μου τα έλεγε, γέλαγα και τα σημείωνα. :Ρ Παναγιωτάκη μου εσύ!

Και κάτι τελείως άσχετο! Ο Ρίκο τις προάλλες είδε κάτι περίεργο στον ουρανό και πιστεύει ότι οι εξωγήινοι μας εντόπισαν. Σας βάζω μια φωτό να πάρουμε και μια δεύτερη γνώμη!



Θα κλείσω το νυσταγμένο αυτό ποστ με ένα τραγουδάκι!
Θα ήθελα να βάλω ως σάουντρακ τη λαίδη να γαυγίζει "οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέεεε" να ευθυμήσουμε λίγο. Δεν το έχω όμως το σουξέ, γι'ατυό θα επαναληφθώ και θα ξαναβάλω τους φίλτατους puchero del hortelano στο αγαπημένο μου vive la vida.

vivo la vida como a mi me da la gana
si me quieres para algo dejalo para mañana

que la noche se me escapa y es que no pienso parar

y que me digas que me cuentes francamente me da igual



 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 8:27 PM και


4 Comments:


At 16:11, Blogger YO!Reeka's

δεληβοριά;!!! λέρωσα τα μάτια μου διαβάζοντας το κείμενό σου...

 

At 16:16, Blogger ξενιτεμένη

a, mallon den eides ta proigoumena post. gi afto kai de me exeis vgalei apo ta link sou akoma :P
ego tha perimena na mou sxoliazes to ufo. mipos na steilo ti foto sto xardavella?

 

At 11:24, Blogger itelli

Εδώ σ'έχω... Για δοκίμασε να δούμε αν θα σιάξεις - έστω κ για λίγο :)

 

At 13:44, Blogger ξενιτεμένη

se efxaristo itelli mou!!
super! (protimo puchero omos.. kollimata!)