<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Monday, May 07, 2007


Ο Ρίκο έφυγε σήμερα.
Νομίζω ότι χωρίσαμε. Δεν είμαι και σίγουρη!
Εσείς που ξέρετε τα περσινά δράματα, καταλαβαίνετε την έκπληξή μου με τις πρόσφατες εξελίξεις.
Εν ολόγοις, ο Ρίκο δε θα έρθει Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι. Ή μάλλον θα έρθει με τη μάνα του και το γιό του, αλλά εγώ τότε θα είμαι Αγγλία. Θέλω να πω, δε θα πάμε μαζί διακοπές. Ήταν στο τσακ να αγοράσει εισιτήριο και δεν το έκανε. Ομολογώ ότι, αν και το ήθελα από καιρό, στεναχωρήθηκα που τελειώνει αυτή η σχέση. Όλοι οι άνθρωποι (και δη οι άντρες) που πέρασαν από τη ζωή μου και, κυρίως, την καρδιά μου, μού έχουν αφήσει ανεξίτηλα σημάδια. Συμπαθάτε με για το μελό, μόλις χώρισα λέμε! Μάλλον.. :Ρ Τέλος πάντων, σχεδόν! Τι έλεγα; Α ναι. Λοιπόν, πόσο μάλλον ο Ρίκο που πρωταγωνίστησε στη ζωή μου τα τελευταία δύο περίπου χρόνια. Σίγουρα θα τον σκέφτομαι συχνά. Έχουμε μοιραστεί τόσες γεύσεις, τόσες μουσικές, τόσα μέρη, τόσες φωτογραφίες, τόσες ταινίες, τόσες στιγμές.. ουφ!
Τέλος πάντων.. Mixed feelings.
Αυτά.
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 11:57 PM και


0 Comments: