<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tuesday, May 01, 2007


Αυτό το ανέκδοτο* τραγουδάκι το έχω ακούσει σε διάφορες μορφές και εκτελεσεις..
Το βίντεο το βρήκα εδώ.

* Εχμ.. δεν είναι και τόσο ανέκδοτο πλέον.. υπάρχει στο καινούριο σιντί.

Φοίβος Δεληβοριάς - ΟΚ



Ο κόσμος θ'άλλαζε αν μ' ένιωθαν δικό τους οι δικοί σου,
αν η αδελφή σου
με χαιρετούσε πιο τρυφερά,
αν ο μπαμπάς σου με ρωτούσε τι πιστεύω για το Θρύλο
κι άμα το σκύλο
τον είχε μάθει να μη μου ορμά.

Αν η μαμά σου συγκινιόταν έστω μ'ενα μου στιχάκι,
κι αν το μωράκι σας στη θέα μου δεν έκλαιγε και τόσο γοερά,
αν η γιαγιά σου κι ο παππούς σου δε διέδιδαν κρυφά πως είμαι γκέι,
θα 'ταν οκέι
θα 'ταν γλυκιά μου όλα απλά.

Ο κόσμος θα'ταν αριστούργημα αν μ' αγαπούσες λίγο,
αν πριν να φύγω
μου 'λεγες "Φοίβο, γύρνα ξανά",
αν κάθε Σάββατο απ' το απόγευμα ντυνόσουνα για μένα
κι αν στην καδένα
είχες χαράξει "φι" και καρδιά.

Αν καταλάβαινες μια λέξη έστω απ' όσα σου 'χω γράψει
κι άμα τ' αμάξι μου δεν το 'βρισκες σαράβαλο, το σπίτι μου γιαπί
αν ήμουν ένας απ' αυτούς που θεωρούνται από τις φίλες σου ωραίοι
θα 'ταν οκέι
θα 'ταν γλυκειά μου θαύμα η ζωή.

Θα 'μουνα βέβαιος πως έχω έναν άγγελο προστάτη
πλάι στο κρεβάτι
αν είχα κάτι άλλο στο νου
αντί να τρέχω συνεχώς πίσω από κάποιες σαν εσένα
να φτύνω αίμα
να με προσέξουν ενώ είναι αλλού.

Μια συλλογή γραμματοσήμων, μια εκδρομή στην Άγρια Δύση
θα 'ταν μια λύση,
θα 'ταν μια καλή ιδέα, θα 'ταν μια καινούρια αρχή
θα με ρωτούσανε κι οι φίλοι πώς περνάω, η ζωούλα μου πώς ρέει
θα 'λεγα "οκέι"
όμως γλυκειά μου τι θα έλεγες εσυ;
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 5:04 PM και


3 Comments:


At 23:08, Anonymous Anonymous

και τον μελέτησα τον φοίβο τις προάλες που τακτοποιούσα τα μουσικά μου αρχεία και θυμήθηκα τον "καθρέφτη" που πολύ μου άρεσε, και την καλλιτεχνούπολη που πολύ τον συμπάθησα,και την αμελί που την έκανα μπέιμπι σίττινγκ έξω από το μετρό για να μπείς να του μιλήσεις μαζί με τον ζάκ,και άλλα τέτοια και λέω μα που χάθηκε αλλά μάλλον εσύ είσαι πιο ενημερωμένη από εμένα γιατί έχω να δώ και κάτι μήνες τιβι!τον έπιασες τον μαή?εγώ δούλευα!πάντως η 11η ιουλίου καταχωρήθηκε στην ατζέντα!ανα-μένω...τσεβί,κατά κόσμον μπουκουβάλα βιβή.

 

At 15:06, Blogger Кроткая

το ξέρουμε ρε!
ακούμε μελωδία
και εμείς θα τον ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ το δίσκο τώρα που θα κατέβουμε ελλάδα!

γιατί το αγορασμένο έχει άλλη χάρη!

 

At 01:20, Blogger ξενιτεμένη

ax vivouli!! ton mai ton epiasa stis glastres mou kai sta gazon! kathe mera piano to mai edo!!

krotouli, ego tous diskous tou foivou tous agorazo panta! poso mallon tora me ta erga texnis.. alla de mporousa na perimeno! to link to afairesa pantos, na vgalei kai kana frago o dimiourgos!