<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, April 12, 2007


Πωπω ξεσκίστηκα στα ποστ σήμερα κι έχω ένα σωρό δουλείες (κλασικά ξύνομαι..) αλλά δεν μπορώ να μη μοιραστώ αυτό που συνέβη!

Έφτιαξα account στο myspace για να σχολιάσω σε έναν τυπά (πολύ ωράιο μωρό)!
Έβαλα και μια σεμνή φωτό, ούτε η μάπα μου δε φαίνεται καλά καλά.
Και λίγο μετά, λαμβάνω ένα μήνυμα από έναν τύπο. Είναι λίγο ρίσκο να το γράψω εδώ γιατί έχω το link του blog στο myspace αλλά δε γαμιέται.. Φίλε, δες το σα μια δημόσια απάντηση.

Μου συστήνεται (τώρα με "η" γράφεται αυτό; χμ..) αναλυτικότατα και μετά μου λέει τα εξής:

"Θέλω να έχουμε επαφή και να σε γνωρίσω πιο καλά. Φαίνεσαι μια γυναίκα όμορφη, ρομαντική και ευχάριστη. Θέλω πολύ να σε μάθω πιο καλά, πολύ πιο καλά.

Εγώ είμαι άτομο που αγαπά πολύ την φύση. Μου αρέσει το περπάτημα, λάτιν χοροί, θέατρο, σινεμά, και μαγειρική. Ακούω όλες τις παραδοσιακές και κλασικές μουσικές αλλά πιο πολύ προτιμώ κλασικές μουσικές όπως, τζαζ, Χατζιδάκι και όπερες."

Και το κερασάκι; Έχει και ποιήματα η ιστορία.
Να πω ότι το παιδί είναι Ινδός (και βρήκε τώρα να την πέσει σε μένα, που όπου και να κοιτάξω, Ινδούς βλέπω δω χάμω). Οπότε έχουμε και λέμε:

"Σου έχω μεταφράσει ένα ποιηματάκι από την γλώσσα μου.
_____________________________________________
Ένας όμορφος συνοδός

Πόσο καιρό πήγαινα σε αυτό το δρόμο
Μερικές φορές σχεδόν μονάχη
Και άλλες φορές με συντροφιά φίλων
Μερικές φορές τόσο αδιάφορα
Που ούτε την κατεύθυνση του προορισμού μου δεν την σκεφτικά
Σήμερα όμως πηγαίνοντας
Παρέα με έναν λίγο μίλητο ξένο
Μέσα στην παγωνιά του Δεκέμβρη
Πρώτη φορά αντιλήφθηκα
Ότι στις δυο πλευρές του δρόμου
Κατά όλο το μήκος του
Υπάρχουν
Ανθισμένα τριαντάφυλλα
________________________________________________

Επίσης σου γράφω ένα αγαπημένο μου ποιηματάκι του Οδυσσέα Ελύτη

Επίγραμμα

Πριν από τα ματιά μου ήσσον φως
Πριν από τον έρωτα έρωτας
Και όταν σε πήρε το φιλί
Γυναίκα "

Λοιπόν, κατ'αρχάς. Πριν καμιά δεκαριά χρόνια, πιπίνι ήμανε ακόμα, έμπαινα στα τσατ και είχα πήξει στο ηλεκτρονικό μπαλαμούτι. Έκτοτε, δε μου έχει ξανατύχει.
Ε, και γαμήθηκα στο γέλιο. Το παιδί μπορεί να θεωρηθεί σπαμ χαλαρά.. γύρευε πόσες κοπελιές έχουν λάβει το εν λόγω μέιλ!

Και κατά τέλος, το στιχάκι του Ελύτη μάλλον είναι πολύ μαστ.. το είχα λάβει πρόσφατα σε εσεμες (μα σε τι κόσμο ζούμε.. όλα ηλκεκτρονικά πια;) από γνωστό-άγνωστο που δε μπορώ να εκθέσω.. Η Μαρίκα ξέρει!

ΥΓ. Δεν έχω κάνει καμία διόρθωση στα αποσπάσματα, τα ορθογραφικά δεν είναι δικά μου
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 8:18 PM και


4 Comments:


At 00:06, Blogger Кроткая

πρώτον, γιατί πήγες στο myspace? γκομενίζουμε?

δεύτερον, πού τα ξέρει ο ινδός τα ελληνικά;

τρίτον, Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΕΜΝΗ αυτή η φώτο!

 

At 00:11, Blogger ξενιτεμένη

kala olos o kosmos kserei oti to myspace einai gia gomenismata? gia to theo diladi, den ta mporo ego afta! sto metaksi me exoun kanei add den ksero ki ego posoi k exo lavei ena soro minimata tipou ti kaneis moro, pas mou pou meneis na rtho na kornaro,hey babe k tetoia. mipos na allakso ti foto? ego tin evala epeisi de fainetai i fatsa mou
oso gia ton indo, frontise na me pliroforisei oti irthe stin ellada na spoudasei prin kamposa xronakia.

 

At 09:29, Blogger Кроткая

ε, καλά, κοινό μυστικό!

η φωτο, ναι, δεν δείχνει φάτσα, αλλά είναι με μαγιό και κοιτάς αλλού, γεγονός που μπορεί να θεωρηθεί "πολλά υποσχόμενο".

και το hi5 για γκομενίσματα ειναι ρε! μα, καλα! τι κάνετε!!!

όσο για τον ινδό, τι να πω...

 

At 17:45, Blogger david santos

thanks for you work and have a good week.

Οι ευχαριστίες για σ ας εργασία και έχουν μια καλή εβδομάδα,