<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Friday, April 20, 2007


Ελπίζω να μη σας επηρέασε το προηγούμενο ποστ σχετικά με εκείνο το ονειρικό κι ονειρεμένο όνειρο μου. Και για εσάς που δε με ξέρετε, δεν είμαι μια λυρική μοιραία δεσποσύνη με αυτοκτονικές τάσεις και τα ξυραφάκια σε απόσταση βολής. Τα όνειρά μου δεν είναι πάντα τόσο γλυκερά, ρομαντικά, σεξουλιάρικα και πορνοδιαστροφικά. Τον τελευταίο καιρό βλέπω πολλά και διαφορετικά όνειρα και τα θυμάμαι κιόλας (πράγμα σπάνιο) και εκστασιάζομαι με τους συμβολισμούς, τα κρυμμένα νοήματα και τον αχταρμά που επικρατεί στο μαγευτικό μου υποσυνείδητο.

Σήμερα το μεσημέρι λοιπόν που έκανα τη σιέστα μου είδα ένα όνειρο που θα το περιγράψω όπως το θυμάμαι. Σίγουρα ξεχνάω κομμάτια αλλά νέβερ μάιντ. Επικαλούμαι τη Μαρίκα (που έχει εξαφανιστεί από προσώπου ίντερνετ τελευταία) αλλά και όποιον άλλο μπορεί να με διαφωτίσει στην απροκρυπτογράφηση. Όσοι βαριέστε, προσπεράστε τα μπλε γραμματάκια.

Μπάκγκράουντ ινφορμέισον:
Για να καταλάβετε τη διανομή στο όνειρο.
Αύριο πάω Λονδίνο με τον πρώην μου Έντου και την κοπέλα του Τζουντίθ (ισπανικής και ολλανδικής υπηκοότητας αντισοίχως) τους οποίους γνώρισα στη Γρανάδα. Στη Γρανάδα γνώρισα και το Χουάν. Εκτός των προαναφερθέντων, πρωταγωνιστεί σύσσωμη η φαμίλια (μαμά, μπαμπάς, αδελφός), η Μαρίκα, ο Έλβις (σκύλος Μαρίκας), η μάνα του Χουαν, ο Θείος Ηλίας, η θεία Τούλα, η ξαδέρφη Θάλεια και ο ανηψιός Γιώργος (του Γιάννη, γιατί έχουμε πολλούς). Πάμε λοιπόν:

Σκηνή 1η
Είμαστε σε ξενοδοχείο με τη φαμίλια και κατεβαίνουμε στο εστιατίριο κι είναι ο θείος, η θεία, η ξαδέρφη και ο ανηψιός. Στο τραπέζι υπαρχει μια τούρτα παγωτό με περίεργο σχήμα και η θεία μας είπε να κάτσουμε να φάμε. Μου έκανε εντύπωση το εσωτερικό της τούρτας, δε θυμάμαι γιατί όμως, έφαγα λίγο αλλά δε μου άρεσε.

Σκηνή 2η
Είμαστε σε ένα σπίτι με Χουάν, Έντου και Τζουντίθ. Προσπαθώ να μιλήσω με τη Τζουντίθ αλλά αυτή δε με ακούει, σα να κοιμάται. Μετά καθόμαστε να φάμε.

Σκηνή 3η
Έρχεται η Μαρίκα (που στην πραγματικότητα δεν τα έχει γνωρίσει ποτέ τα παιδιά) με τον Έλβις και είμαστε όλοι μαζί μια ωραία ατμόσφαιρα.
Της λέω κάτι για το Χουάν και μου λέει "κάτσε γιατί τον έχω στην άλλη γραμμή" (!!)

Σκηνή 4η
Ο Χουάν δείχνει στη μάνα του βίντεο από τη σκηνή 3 και της λέει "Να κοίτα τη σπασαρχίδω" (δε θυμάμαι σε ποια αναφερόταν, όχι σε μένα πάντως, μάλλον είχαμε κι άλλην γκεστ σταρ) κι η μάνα του λεει "Αυτές οι βρωμιάρες με τα σκυλιά τους" κι ο Χουάν λέει "Όχι αυτή ρε μάνα, η άλλη" (μα για ποια λέει, θα σκάσω) "Ήθελε να βγάλει το σκυλί από το δωμάτιο. Μα είναι δυνατόν πάνω στα ντουζένια της να μην της αρέσουν τα σκυλιά;" (Περιέργως στον ύπνο μου ο Χουάν όχι μόνο μίλαγε ελληνικά, αλλά χρησιμοποίησε και τη λέξη "ντουζένια". Και κυρίως, τι σχέση έχουν τα ντουζένια με τα σκυλιά;)

Σκηνή 5η
Είμαστε με τους γονείς σε ένα πολυκατάστημα. Εγώ θέλω να κλέψω ένα μολύβι για τα μάτια, το βάζω στο παντελόνι μου, μετά ξεχνιέμαι τελείως και πάω να βγω. Βαράει ο συναγερμός, με ψάχνει μια τύπισσα, βρίσκει το μολύβι. Της λέω "αχ καλέ συγνώμη, ξεχάστηκα, πάω να το πληρώσω". Μπαίνω στο κατάστημα, του αφαιρώ το αυτοκολλητάκι με το μπαρ κόουντ και ξαναβγαίνω. Η τύπισσα δεν ήταν εκεί οπότε παρέκαμψα την πόρτα με το συναγερμό (είχε ένα άνοιγμα αριστερά και βγήκα από εκεί). Βγαίνοντας, ανακαλύπτω ότι έχω κάτω από την μπλούζα μου ένα ογκώδες βιβλίο! Το έδειξα και στη μάνα μου και δεν τσαντίστηκε που η κόρη της είναι κλεφτρόνι. Συνειδητοποιώ ότι είναι περασμένες δώδεκα (τα μεσάνυχτα) άρα δεν υπάρχει μετρό και πρέπει να πάρω νυχτερινό λεωφορείο για να πάω στην παρέα της σκηνής 2. Οι γονείς μου μου λένε "που να τρέχεις τώρα, έλα μαζί μας". Στην πραγματικότητα, όπως και στο όνειρο, δε χωνεύουν τους φίλους μου από το Εράσμους γιατί με παρέσυραν και πήρα τον κακό το δρόμο. Ε, εκείνη τη στιγμή σκέφτομαι "βαριέμαι να τσακώνομαι τώρα, ας ξυπνήσω καλύτερα" και ξύπνησα!

Κατά τα λοιπά..
Σήμερα έλαβα τρία μέιλ εκ των οποίων τα δύο με χαροποίησαν και το τρίτο με προβλημάτισε. Θα αρχίσω από το τελευταίο γιατί είμαι ανάποδος άνθρωπος.

Για πρώτη φορά μου έκαναν ηλεκτρονική ερωτική εξομολόγηση. Χτες βρέθηκα με ένα φίλο από τα βόρεια προάστια του κάμπους, αράξαμε κανα τρίωρο και γύρισα σπίτι. Όταν γύρισα σπίτι βρήκα το μέιλ του στο οποίο, μεταξύ άλλων, μου είπε ότι δεν εκδηλώθηκε από κοντά γιατί τον μπλοκάρω λέει και γιατί είμαι πολύ γρήγορη (Κεντέρης!). Αυτό εν τω μεταξύ μου το έχει πει πάρα πολύς κόσμος (εσύ που μου το'πες με διαβάζεις ακόμα άραγε; χαμένο!) εκτός από το Ρίκο ο οποίος προφανώς δε μάσησε. Συνειδητοποιώ ότι φαίνομαι πολύ ψαρωτική ως γκόμενα, ενώ δεν είμαι η κακομοίρα! Αλήθεια λέω! Τώρα, γιατί τρομάζω τον κόσμο δεν ξέρω. Μάλλον επειδή μιλάω πολύ και συνέχεια. Το αντιπαρέρχομαι.

Το δεύτερο μέιλ μου το έστειλε ο σουπερβάιζορ 4 ώρες αφότου του έστειλα το προπόζαλ (την ερευνητική μου πρόταση, Γιορίκα. Με πιανς;; :Ρ). Με εντυπωσίασε που μου απάντησε αμέσως, με εντυπωσίασε που μου έκανε πολύ θετικά σχόλια.. γενικώς εντυπωσιάστηκα.

Το τρίτο μέιλ τώρα (αυτό και αν με εντυπωσίασε!!).
Θυμάστε τις προάλλες που πέρασα την κρίση με το διδακτορικό; Σκέφτηκα λοιπόν κα κάνω αίτηση για μια δουλίτσα στο Λονδίνο. Έστειλα το βιογραφικό μου, ούτε συνοδευτική επιστολή ούτε τίποτα. Και έλαβα απάντηση σε δύο ώρες, μου έφτιαξε τη μέρα ο τυπάς. Εν ολίγοις, αν θέλω έχω δουλειά σε γνωστή πολυεθνική, στα Ευρωπαϊκά χεντκουόρτερς στην καρδιά του Λονδίνου :)))))))))))

Του σαπ απ, ήταν μια μέρα γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις στον ύπνο και στο ξύπνιο μου!
Σε λίγες ώρες φεύγω για Λονδίνο.. αναμείνατε φωτό και εντυπώσεις :)
Στα αρνητικά.. γυρίζω Κυριακή βράδυ και Δευτέρα πρωί παραδίδω εργασία που δεν έχω αρχίσει καν και έχω και 8 ώρες μάθημα. :S
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 2:55 AM και


9 Comments:


At 12:03, Blogger Кроткая

τι δουλειά καλέ; ίντερβιου δνε θα κάνεις? κατευθείαν δουλεια? πού γίνονται αυτα ρε!

όσο για τα όνειρα...
να έβλεπες κανένα ψυχολόγο; λέω εγώ τώρα...

 

At 12:07, Blogger Kwlogria

Καλά! ΟΚ! Για να διαβάσω το ποστ σου και να καταφέρω να σου αφήσω σχόλιο, έσκασα! Ο υπολογιστής κόλλησε ίσα με 5 φορές και βγήκα, ξαναμπήκα κι έκανα ριστάρτ!!!!
Τι ενέργεια είναι αυτή!!!!

Τέλεια κοριτσάρα μου!!!! Το όνειρο είναι γεμάτο θετικά μυνήματα νομίζω (που τα πήρες λάιβ την επόμενη)! Λαμπρός άνθρωπος!! Για σένα λέω ντε! Το φαγητό/γλυκό στον ύπνο είναι γνώση. Οι άνθρωποι που βλέπεις αντιπροσωπεύουν τη γνώμη που έχεις εσύ γι'αυτούς. Π.χ. Σοφία: (λέω ένα άσχετο) έχει σημασία και το όνομα σαν έννοια (σοφία, μμμ) και τι σημαίνει αυτός ο άνθρωπος για σένα. Βιβλίο: πάλι γνώση. Με ολίγα λόγια: πολλά καινούρια πράγματα, πράγματα που έρχονται για να δοκιμάσεις, νέα γνώση δηλαδή, που δεν ξέρεις πως να ανταποκριθείς σε αυτά τη μία (τούρτα-δεν σου άρεσε η γεύση αλλά τη δοκίμασες) και τελικά τα αποκτάς θες δε θες (κλεμμένο βιβλίο). Σε μπέρδεψα; Ντάξει, κωλόγρια είμαι, λέω και καμιά μαλακία να περάσει η ώρα, συγχώρεσέ με. Όλα όμως δείχνουν ότι τα πράγματα θα πάνε σούπερ! Η πραγματικότητα στο δείχνει μεγαλόπρεπα!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!

 

At 18:51, Anonymous Anonymous

σούπερ το όνειρο!

 

At 22:00, Blogger ImightBwrong

eisai ontws 'grhgorh'.. akoma kai ta posts sou me agxwnoun! :p

mhn vazeis polles paren8eseis kai vale k kamia teleia.!!

:***

 

At 17:38, Blogger Кроткая

ονειροκτίτης by kwlogria.
respect λέμε!

 

At 10:36, Blogger NinaC

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον και τις ευχές. :)))

Φιλιά πολλά

 

At 18:55, Blogger ξενιτεμένη

@krotouli
ennoeitai babe oti paizei kai interview (alimono!) alla afto einai: me thene gia interview leei alla ego, gia na po tin alitheia, to esteila apla gia na do an "metrao" stin agora ergasias tropon tina! vlepo simfoitites na xtipiountai gia mia douleia kai anarotiomouna.. exo omos kollisei gia aitisi kapou allou.. tha to kano post!

@kwlogria
re gamoto nomizo oti einai varia i selida! alloi de mporoun na mpoun, alloi de mporoun na sxoliasoun.. xreiazomai service!
oso gia to oneiro! i fili mou i marika (pou eisai re malakismeno?) mou eixe pei kapote oti to gliko einai kako! kata ta alla, ti analisi einai afti!?! apistefto! telika se afto to blog, k as min mpainoun polloi, panta vrisketai kapoios tin katalilli stigmi! otan epsaxna ena mp3, otan frikara me to phd, tora me to oneiro! i love you karga!

@giannis
super to oneiro alla super kai i analisi!

@panagiotis
panagiotis who? ma de mporo na allakso afto pou eimai, oute ton tropo pou milao, oute ton tropo pou grafo.. never mind stin teliki, eimai gia tous anthektikous. ki opoios goustarei :P

@dollitsa
polla polla polla filia!

 

At 10:16, Anonymous Anonymous

exw na pw oti eimai sto grafeio kai sto apenanti dromo vlepw ena mauro skulo san ton elvis...mhpws oneireuomai? epishs xalase to roloi pou ruthmizei kapoia fota na anavoun kai na svhnoun mona tous to vradu(gia na kanoume kai mpougio) kai einai mera meshmeri kai exw tous provoleis panw mou...thelw na faw epishs -turopitakia h spanakopita sth douleia panta- kai me vlepoun oloi giati eimai kai fwtagwghmenh san th skala tou milanou.. egw oneireuomai milano apo twra !!!!! 17-20/5 xa
to diko sou oneiro shmainei nomizw oti skeftesai anthrwpous sou pou exeis makria, oi opoioi metaxu tous den exoun sxesh,de gvwrizontai h den tairiazoun ki olas. Koino stoixeio einai oti einai allou ki esu prospatheis na tous fereis konta olous mazi....mperdema vevaio!!!!sa na kaneis party xwris mousiki kai poto kai na svhneis keria sthn kouzina me tous goneis...e!!!!

efi!

 

At 18:42, Blogger ξενιτεμένη

ax efouli mou xeis leipsei oso de fantazesai!
sto milano einai ki i galateia!!