<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tuesday, April 17, 2007


Ο καιρός είναι τέλειος, τα δέντρα ανθίζουν, ο ήλιος λάμπει, οι πάπιες σουλατσέρνουνε.. κι εγώ είμαι για να πέσω να πεθάνω.
Το σκέφτομαι σοβαρά πια να μην κάνω διδακτορικό. Δε νομίζω ότι θέλω να το κάνω για τους σωστούς λόγους. Έχω αμφιβολίες. Ακριβώς οι ίδιοι λόγοι για τους οποίους θέλω να χωρίσω.
Συνειδητοποιώ ότι το διδακτορικό έχει πολλά κοινά με το γαμό.
Μεγάλη δέσμευση, αποκλειστικότητα, θυσίες!
Αν έχω αμφοβολίες, καλύτερα να μην το κάνω.
Αλλά φοβάμαι μην το μετανιώσω γιατί θα γούσταρα την καριέρα του ακαδημαϊκού
Δεν ξέρω όμως αν μπορώ να το κάνω
Θα μπορούσα να γούσταρα και την καριέρα του μοντέλου, κάτι που δε θα μπορούσα να κάνω για προφανείς λόγους(εδώ θέλω σχόλια τύπου "μα τι λες χρυσή μου, εσύ είσαι μια θεά")
Οι λόγοι για τους οποίους αρχίζω να πείθομαι ότι δε θα μπορούσα να κάνω διδακτορικό δεν είναι τόσο εμφανείς. Αλλά ας μην εθελοτυφλούμε τώρα! Βαριέμαι γρήγορα, δεν έχω υπομονή, δεν έχω επιμονή, δε λειτουργώ χωρίς εξωτερική πίεση, δεν έχω αυτοπειθαρχία..
Ή μάλλον ας το διορθώσω: θα μπορούσα να κάνω διδακτορικό. Μέχρι στιγμής έχω καταφέρει να πετύχω κάθε τι που έχω ξεκινήσει. Δεν το λέω για να ψωνιστώ, μιλάω με δεδομένα. Δεν αποτυγχάνω. Τουλάχιστον, δεν έχω αποτύχει μέχρι στιγμής σε τίποτα.
Αλλά αν είναι να υποφέρω για 3 χρόνια.. αξίζει τον κόπο ρε πούστη μου; Η ζωή είναι μικρή (σώπα ρε, τι είπες τώρα!).
Από την άλλη, πελαγώνω όσο σκέφτομαι τι θα μπορούσα να κάνω.. δε μου αρέσει η ιδέα 8 ώρες σε ένα γραφείο.. μήπως πρέπει να συμβιβαστώ;
Γαμώτο, δεν το έχω πάρει απόφαση ακόμα και φοβάμαι..
Ντρέπομαι και τον καθηγητή μου.. Βάσανα, βάσανα!!
Αφού τα λέει ο Τονίνο
E' un mondo difficile
e vita intensa
felicita' a momenti
e futuro incerto.
Χέσε μέσα, εν ολίγοις.
Λίγο χύμα στα έριξα εδώ, αγαπητό μου ημερολόγιο..
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 3:05 PM και


17 Comments:


At 18:02, Blogger Pixel Sprite

Geia apo mia sympasxousa..! Proth fora eida to blog sou opote den jerw oute ti kaneis oute ti thes na kaneis sto didaktoriko. Pantws enw nai men einai trejimo, egw ws twra (eimai sta teliomata) de to exw metaniwsei. An eisai tyxerh kai apoxtiseis kales diasindeseis kai s'aresei na kinigas pragmata, tha pas se polla merh (me sinedria) kai tha gnoriseis poly kosmo pou tha einai ejisou poromenos me to antikeimeno sou. Kai nai, de tha xriazetai na douleveis 9-5 :D

An vreis kapio thema pou sou aresei kai goustareis na asxoleisai 3 xronia (kai exeis funding fisika), kanto. Stile mou ena mail an thes na to sizitisoume :)

 

At 22:50, Blogger Buffos

Λοιπόν: και φυσικά έχουμε σκεφτεί όλοι να παρατήσουμε διδακτορικό και μάλιστα πάνω απο 1 φορές (είμαι στον 2ο χρόνο).

Και δίνω τον λόγο στην φίλη μου, την Αρχοντία (που έχει τελειώσει το δικό της οπότε πρόσεξε τι λέει):

α) Μη λές βλακείες

και

β) Φυσιολογικό ΔΕΝ είναι, αν δεν σκεφτείς να το παρατήσεις πάνω από 20 φορές...

και επειδή τα πάντα έχουν και τρίτον:

γ) μη λες τέτοια και βάζεις κι εμένα εκ νέου σε σκέψεις γιατί δεν είναι και η καλύτερη περίοδος (δικό μου αυτό...)

 

At 22:53, Blogger Buffos

Α! ξέχασα... Όχι μόνο έχω σκεφτεί να τα παρατήσω αλλά έχω κάνει και ΑΚΡΙΒΩΣ τις ίδιες σκέψεις (μόνο που εμείς έχουμε και στρατό... έτσι να γουστάρουμε και να περιπλέξουμε και λίγο ακόμα τα πράματα...)

 

At 22:56, Blogger ξενιτεμένη

omg, i am not alone!

pixel k buffo, efxaristo gia to moral support!
pros to paron palevo na teleioso to proposal k na to steilo sto supervisor epitelous, meta exo 6 mines na allakso gnomi

se ti thema eidikeveste eseis, an epitrepetai?

 

At 22:57, Blogger ξενιτεμένη

ksaxasa na efxaristiso k tin arxontia!

 

At 23:04, Blogger Кроткая

"μα τι λες χρυσή μου, εσύ είσαι μια θεά".

οκ, και τώρα το σοβαρό σχόλιο.

για τους ίδιους ακριβώς λόγους που επικαλείσαι, παράτησα εγώ το δικό μου. Και μάλιστα, είναι το μοναδικό πράγμα ως τώρα που ξεκίνησα και δεν τελείωσα. Δεν έχω αυτοπειθαρχία, δεν λειτουργώ χωρίς πίεση, βαριέμαι εύκολα. Είδες πόσο μοιάζουμε; Αλλά εγώ δεν ηθελα ακαδημαϊκή καριέρα κι επίσης είχα -και έχω- μια 8ωρη δουλειά μαζί, οπότε ακόμα πιο δυσκολα.

Εγώ πάντως μετάνιωσα που το παράτησα, όχι γιατί την είδα ακαδημαίκός -μπούρδες- αλλά γιατί το θέμα με πωρώνει.
Σε σημείο που σκέφτομαι σοβαρά να πάρω εκπαιδευτική άδεια κάποια στιγμή και να ξαναδοκιμάσω. Αλλά τότε ίσως να κάνω ένα άλλο μεταπτυχιακό.

Αλλά το θέμα μας, δεν είναι ο δικός μου πόνος. Είναι ο δικός σου. Εγώ θα σου έλεγα να το ξεκινήσεις και να δοκιμάσεις και βλέπεις. Στο κάτω κάτω, μικρή είσαι ακόμα, το πολύ πολύ να είναι το πρώτο πράγμα που δεν θα ολοκληρώσεις. Και λοιπόν;

Το θέμα είναι να ΜΗΝ το κάνεις, επειδή δεν έχεις βρει κάτι καλύτερο να κάνεις στη ζωή σου. Τότε μάλλον δεν θα αντέξεις και πολύ.

Στη Γαλλία δίνουν τον πρώτο χρόνο ως δοκιμαστική περίοδο, κι αν δεις πως δεν πάει, μπορείς να τα παρατήσεις χωρίς πρόβλημα. Στην Αγγλία δεν γίνεται αυτό;

 

At 23:16, Blogger ξενιτεμένη

se efxaristo gia to afthormito compliment (gallisti) xrisi mou!

moiazoume, toonti. tempeles, paidi mou!
ego epiprosthetos kollono
giati niotho oti to grapsimo den einai to forte mou
giati nai men mou aresei to antikeimeno alla den ksero an mporo na tou eimai pisti gia tria xronia kai
giati ONTOS fovamai oti to kano giati den exo vrei kati kalitero na kano sti zoi mou. mou fainetai elkistiki i akadimaiki kariera, ta taksidakia kai to elastiko orario!

to sum up, amfivallo gia ta kinitra mou kai gia tis quality tou xaraktira mou pou anefera sto post

sigoura tha paradoso to proposal (amin k pote, ena mina afto leo k ta perithoria stenevoun). e, kai vlepoume..

 

At 23:30, Blogger Buffos

Τέλειωσε την πρότασή σου με το καλό και βλέπεις... Το proposal είναι ήδη αρκετή δουλειά (την οποία εγώ γλίτωσα γιατί το διδακτορικό μου κόλλησε κάπως σαν συνέχεια της διπλωματικής μου).

Το διδακτορικό μου είναι πάνω στην πυρηνική τεχνολογία (πάντα ήθελα να το πω αυτό...)

Όχι, δεν είμαι πυρηνικός φυσικός είμαι ηλεκτρολόγος μηχανικός. όχι δεν είναι επικίνδυνο (πολύ...) και επίσης δεν φωσφορίζω!

 

At 23:39, Blogger Buffos

Εσύ αν επιτρέπεται, με τι θα ασχοληθείς;;;

 

At 10:11, Anonymous Anonymous

Βάσω μου i think i know you well enough για να σου πω οτι περνάς μάλλον μια μιρκή κρίση. Απλά ονόμασέ το φάση και προχώρα. Ναι κατά πάσα πιθανότητα θα έρθουν κι άλλες -όπως επιβεβαιώνουν και οι ανωτέρω αξιόλογοι νέοι- ωστόσο δεν πιστεύω οτι η ιδέα σου μπήκε επειδή δεν εχεις κάτι άλλο συγκλονιστικό..
κι επειδή έχω καταλάβει οτι στις σχέσεις σου κάθε άλλο παρά αυτό συμβαίνει - ναι παιδιά, είναι και δύσκολη...ίσως δικαιολογημένα αφού είναι θεά,όπως προείπε-αλλά τα θές όλα κι όχι ημίμετρα, αποκλείω το ενδεχόμενο να έχεις για χρόνια αποφασίσει οτι θα γίνεις ακαδημαϊκός για το λόγο αυτό.Εχουν συμβεί πολλά συγκλονιστικά εν τω μεταξύ....!Πάντα, βέβαια έχεις δικαίωμα να αναθεωρήσεις - όπως λέμε και όλα τα παιδιά της ΑΣΟΕΕ μ'ένα στόμα μια φωνή έλεγχος - feedback - διορθωτικές κινήσεις για ευελιξία και τρελές αποδόσει;-)
Θα σου θυμίσω:
Έχεις δουλέψει στη 3ΜΒρυξέλες για σχεδόν ένα χρόνο για να μπορείς να έχεις η ίδια μια άποψη για την αγορά, σου ταιριάζει η ακαδημαϊκή καριέρα -όχι επειδή το λένε τρίτοι,μ'εμένα ας πούμε είναι αδιανόητο, αλλά επειδή εσένα σε φαντάζεσαι έτσι μετά απο χρόνια και σου αρέσει αυτή η εικόνα.Αυτό έχει σημασία! και δε θα τα παρατήσεις!είμαι βέβαιη. Έχουμε κάνει πολλές εργασίες μαζί, remember, και δεν πείθεις!μπορεί όταν πλησιάζει το deadline τότε μόνο να ξυπνάει η αδρεναλίνη - το αντικείμενο μπορεί όντως να είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον εξ'αρχής αλλά αν δεν υπάρχει πίεση χρόνου τα ζώα μου αργά. Αλλά και στο διδακτορικό το γεγονός ότι είσαι σε διαρκή επαφή με τον καθηγητή για drafts και καθοδήγηση υποτίθεται, κάνει τη δουλειά του..
Κάνε αυτό που κάνω κι εγώ πάντα - και που εκπλήσσομαι που το ακούω από τους παραπάνω μια που το θεωρούσα αρνητικό αλλά αν δε μπορώ ν'αποφασίσω helpless..- τρέναρέ το..Δίνεις το proposal και το ξανασκέφτεσαι! Αll my love! eFi

 

At 10:57, Anonymous Anonymous

Αφού δεν ήθελες comment πάρε το τώρα! Βρε ονειροπαρμένο, επειδή διαβάζουμε δημουλά-καλά δεν είμαστε και οι μόνοι δε λέω αυτό, δε σημαίνει οτι δε θα σε πάρουν για αλαφροϊσκιωτο που κάνεις post το όνειρο..

Παρ'επιπτόντως έδειχνε στην ετ1 σειρά με τη ζωή της Λαμπέτη, και στο επεισόδιο που η αδερφή της είναι λονδίνο γιατί έχει καρκίνο και δεν της το έχει πει,ενώ το μαθαίνει από γνωστό τους και πάει να τη δει, με παίρνει η δήμητρα κλαίγοντας...Συγκινήθηκε η αδερφή μου!ειναι τελευταια επεισοδια και της λεω οτι δε θα το δω αφού τελειώνει και θα πάρω το βιβλίο να το διαβάσω..
κατεβαινει απο βολο και μου το παίρνει να το διαβάσει...εεεε
το διάβασα καλο πάσχα.............

αυτή κι αν είναι ονειροδαρμένη και από τη μοίρα τσακισμένη....

ξενιτεμένη μου εσυ!
που έφυγες με τον τόμο της ανθολογίας στη μασχάλη...πούφ!

 

At 14:14, Blogger ξενιτεμένη

efi ta sxolia sou einai apolafstika!!
gamoto ti dimoula tzampa tin pira, den ti diavazo! prolavaino alloste?
tha postaro dimoula aftes tis meres tora pou mou to thimises! na sou to steilo? pes mou, mi ntrepesai!
oso gia ta alla pou les, se efxaristo! thes metrita gi afta pou eipes i mporo na se pliroso se eidos?

buffo, gia to antikeimeno mou tha kano ena postaki. to thema mou einai toso gamato pou de thelo na to strimokso se sxolia! :P

 

At 09:13, Anonymous Anonymous

Αγαπητό μου μοντέλο,
Τα πιο ωραία πράγματα εμπεριέχουν την δέσμευση, οπότε την έχουμε πατήσει κατά κάποιο τρόπο (εγώ ειδικά αλλά τώρα μιλάμε για σένα).
Η ζωή είναι μικρή αλλά εσύ είσαι πιο μικρή (ακόμα) από τη ζωή οπότε δεν έχεις να φοβάσαι.
3) πρέπει να υπάρχει και κάποιος γνωστός στο εξωτερικό για να κάνουμε ταξίδια
4) όπως λέει και η παροιμία κάνε το διδακτορικό και ρίξτο στο γυαλό.
Και αφού θα το ρίξεις δεν πρέπει πρώτα να το έχεις?
πέντε-- έχεις σκεφτεί καλά το προπόξαλ?
Οπ, σε είδα στο τσατ, τα άλλα απο κοντά

 

At 10:54, Blogger ξενιτεμένη

giannaki!

Τα πιο ωραία πράγματα εμπεριέχουν την δέσμευση

afto ksanapes to!

πρέπει να υπάρχει και κάποιος γνωστός στο εξωτερικό για να κάνουμε ταξίδια

ante na do an tha ertheis sto bath!

έχεις σκεφτεί καλά το προπόξαλ?

giati, de se arese??
:(((

 

At 17:43, Anonymous Anonymous

βασικά επειδή είμαι και λίγο παραπονιάρης σήμερα (πάντα), θέλω να πω ότι το πιο ωραίο (αυτό με το γιαλό) δεν το σχολίασες.

Το προπόζαλ μου άρεσε και είναι και ενδιαφέρον και πιασάρικο και επειδή είσαι καλή θα το κάνεις και καλά.

Αλλά ρε γαμώτι μου, με το τι ανάβει τους νορβιγούς και τους ισπανούς θα ασχολείσαι για 3 χρόνια (κάνω τον δικηγόρο του όξω τώρα ε?) απο την άλλη τα εντελώς συμβατικά θέματα είναι για τα σπίρτα (i know).
Αλλά εγώ θα σε αγαπάω utosialos (μήπως πρέπει να γίνω πατέρας, πως μιλάω έτσι?)
Δεν ξέρω τι κακό με έχει πιάσει με τα χριστιανικά (συνανθρωπικά θα τα έλεγα ), αλλά μια διαφήμηση για τους γιατρούς χώρις σύνορα δεν είναι hip? θέλω να πω, μια διαφήμηση για την πραγματικότητα. Τι να κάνουν αυτοί οι ταλέποροι - που μερικές φορές είναι και πολύ super ατομα, για να μας κουνίσουν απο την καθημερινότητα λίγο.

Γιατί το ξυραφάκι ρε γαμώτι είναι πεζό πράγμα............
.............. ακόμη και με την sexually charged adv.

Οκ, μια κουβέντα είπα, μην βαράς

 

At 20:22, Blogger ξενιτεμένη

giannaki mou!

oraio ki afto me to gialo, alla an to kano de tha to rikso sto gialo, apaks k to kano, efiga soumpiti gia lektoras :)

gia to themataki, katalavaino to point sou alla ego de tha asxolitho me to authorial intention (o ti tou pe tora!), diladi posos me endiaferei ti thelei na poulisei i opoia etairia k ti antiktipo nomizei oti tha exei to sexual appeal stin katalanoti k stis poliseis. tha asxolitho me to sex sti diafimisi, to opoio na po gia tin istoria oti einai poli neglected, apo ti skopia tou katalaloti. ti einai apodekto kai ti oxi, ti skeftetai, pos niothei klp vlepontas tetoiou eidous diafimiseis. i erevna einai kata 5% marketing kai kata 95% koinoniologia. vlepe foucault, the history of sexuality (den to exo diavasei akoma, to petao etsi gia effe!)
tora poios tha xrisimopoieisei sexual appeal k an tha to kanei gia na poulisei ksirafakia, kolonies, to ergo ton giatron xoris sinora i mia kampania kata tou aids, emena os doktora (to leo mpas kai to pipstepso) posos me endiaferei.
:)))

 

At 13:05, Blogger Ευα

Gia. Loipon apla hthela na sou pw gia to didaktoriko giati egw to ksekinaw to Septemvrh kai tha einai gia 4 xronia. Den kserw poio einai to antikeimeno sou,katralava (eniwsa)omws kapoia pragmata apo auta pou grafeis kai tha sou pw kati. Efuga apo thn Ellada gia na erthw sth maurh Agglia na spoudasw sta 29 mou. Shmera eimai 33 kai pairnw ptuxio kai den me noiazei katholou pou to phra twra, kserw oti toulaxiston katlava ti spoudasa kai giati.To proposal gia to didaktoriko to ekana se duo meres (nuxtes dhladh kathoti nyxtrinos tupos)kai o supervisor ksetrellathike. Einai auto to Ellhniko pou exoume, ola teleutaia stigmh alla...
Loipon oute egw exw kamia autopeitharxia, variemai epishs paneukola kai den mou aresei katholou na meinw alla 4 xronia sth skatoxwra tous pou vrexei sunexeia. Exw ena atou:eimai me ton erwta ths zwhs mou kai auto einai to kinitro mou. Epishs eixa kai exw to dilhmma ti tha kanw meta. Oloi mou lene oti tha ginw lektoras kai tha meinw edw kai den tha gurisw pisw. Egw den to pisteuw auto. Exw mia eikona, auth pou eixa panta kai thn akolouthw. Thelw kapws na agorasw to xrono mou gia na eimai kapote pio araxth kai na psareuw. Ola ta kanw gia na parw kapote ena istioploiko kai na phgainw panw katw to Aigaio...kai tha deis tha to kanw. Kaneis den pisteue oti tha ta kataferw kai otan ksekinhsa. Alla th zwh mas th ftiaxnoume emeis. Sto lew giati emena htan maura xalia alla hmoun peismatara. Filika kai pio polu diaisthantika sou lew na skefteis poio einai to diko sou oneiro, h dikh sou eikona kai pws tha ftaseis ekei.Meta ta upoloipa ginontai.Ola sunwmotoun kai ginontai. Tha mporousa na sou grapsw polla alla fovamai mhn skefteis poia einai auth h trellh...:)kalh tuxh