<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Monday, April 02, 2007


Τα νέα μου ουσιαστικά είναι.. τα παλιά!
Κάθε τόσο σας λέω για ένα ντεντλάιν που πλησιάζει και εγώ.. στην κοσμάρα μου να περνάω ώρες φτιάχνοντας σούσι (αμάν ρε γιορίκα, μονομανία έχεις πάθει!)
Ε, τώρα μια απ'τα ίδια. Με τη διαφορά ότι το ντεντλάιν είναι σούπερ καθορίστικο για την καριέρα μου (εδώ γελάτε ελεύθερα!) γιατί έχω να κάνω το προπόουζαλ για το πιειτσντί (τι ωραία που φαντάζει με τα ινγκρίκ!)
Δε σας έχω πει ακόμα το θέμα μου (όχι μέσω του μπλογκ τουλάχιστον) και δε θα το κάνω μέχρι να τελειώσω το προπόουζαλ για να μην το ματιάξω..

Άλλα νέα.. πήγα σε ένα γαμάτο πάρτυ, έγινα κουρούμπελο, παρά λίγο να με πηδήξει μια Ιταλίδα λεσβία και ένας Κολομβιανός (μάλλον στρέιτ, τι να πω).
Σιγά σιγά όλοι φεύγουν για Πάσχα και θα μείνω (σχεδόν) μοναχούλα μου..
Οι γονείς με τον μπρο έρχονται για Πάσχα και θα εκδράμουμε στο Λονδίνο (θα πάω για ψώνια, επιτέλους δηλαδή!)

Τώρα πάω γυμναστήριο να τεντώσω την κορμάρα μου (γουατέβα ντιούντ!).
Σας αφήνω με ένα βιντεάκι από την υπέροχη σειρά "δι όφις". Μιλάμε για τρελά γέλια, όποιος δεν το έχει δει.. ας σπεύσει! Αν και η ορίτζιναλ βέρσιον είναι Αγγλική (μπιμπισι), η Αμερικανική.. τα σπάει!
Φανταστικοί χαρακτήρες με καπετάνιο τον Μάικλ Σκότ, έναν βαθιά ανασφαλή μάνατζερ που την έχει δει το καλύτερο αφεντικό του κόσμου, ξερόλας, με γλοιώδες, κακόγουστο, εμετικό χιούμορ και μίλια μακριά από κάθε έννοια πολίκλι κορεκτνες.. Μια απόλαυση!
Μια σειρά μοκιουμένταρι, χωρίς τα κλασικά χαχαχούχα των αμερικανικών σιτκομ..
Για περισσότερα, εδώ.

 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 1:32 PM και


4 Comments:


At 00:19, Blogger Paolo

Η φωτογραφία στο πάνω μέρος του μπλογκ από που είναι;

 

At 02:42, Blogger ξενιτεμένη

geia sou paolo, k kalos irthes!
einai travigmeni apo to kastro pou vrisketai pano apo ti spilia tou nestora, konta stin pilo (kai to kastro tou nestoros ito, nomizo!)
i paralia sto background einai i voidokoilia

 

At 15:05, Blogger YO!Reeka's

εγώ φταίω μετά που λέω για το σούσι. καλή επιτυχία με τα πρότζεκτ.

 

At 15:16, Blogger ξενιτεμένη

paraponiariko agori!! de ftais se tipota esi vre kouto.. se efxaristo gia tis efxes sou!