<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Wednesday, March 07, 2007




Τη Δευτέρα με το καλό θα έχω τελειώσει με τις εργασιούλες..
Για να πάρω μια σύντομη (φευ!) ανάσα γιατί υπάρχουν πολλές εκκρεμότητες και την ανεμελιά των Χριστουγεννιάτικω και κυρίως των περσινών καλοκαιρινών διακοπών θα κάνω καιρό, πολύ καιρό να την ξαναζήσω :(

.. τέλος πάντων, ας μην ξεδιπλώσω εδώ τα τσεκλίστ μου.. Το πρόβλημα είναι ότι δε μπορώ να συγκεντρωθώ!!
Είχα μια έκλαμψη τις προάλλες, δούλεψα 24 ώρες σερί και έκανα σούπερ κουαντιτέιτιβ έρευνα (φοβερή, λέμε!) σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Και με την ευκαιρία να ευχαριστήσω όσους συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια! Μουτς μουτς! Εξεπλάγην με τον εαυτό μου πάντως! Αυτή η πετυχεσιά (!!) και η παράδοση της εργασίας δύο (2!) μέρες πριν το ντεντλάιν ήταν μιας πρώτης τάξεως τονωτική ένεση για την υπερτροφική ούτως ή άλλως αυτοπεποίθησή μου. Μπαντ νιουζ ιζ ότι αυτό μου γύρισε μπούμερανγκ και από τότε που παρέδωσα έχω μια υποσυνείδητη σιγουριά ότι μπορώ να καταφέρω τα πάντα. Ως εκ τούτου, 14 ώρες πριν το επόμενο ντεντλάιν δεν έχω καν αρχίσει! Και παρ 'όλα αυτά δε φρικάρω!
Κάτι δεν πάει καλά μ' εμένα..

Διώχνω τις έννοιες από το μυαλουδάκι μου (ας μην το κουράζω το καημένο) και προχωρώ σε πιο ίντρεστινγκ τόπικς. Τις προάλλες λοιπόν που δούλευα όλη νύχτα (αν μου κάνουν αιματολογική εξέταση μπορεί και να βρουν λίγο αίμα στον καφέ μου) έλαβα μέιλ από δύο (2) εκ των λίαν προσφάτων ερώτων (βαριά κουβέντα είπα αλλά πώς να τους πω; φλερτ πάντως δεν είναι, το έχουμε περάσει αυτό το στάδιο) και αναρωτιέμαι, μα καλά, συνεννοημένοι ήταν; Εντάξει, δεν παραπονιέμαι, γέλασα πολύ (και τρανταχτά) η αλήθεια είναι! Πάντως να τη χέσω την απόπειρα επικοινωνίας.. Τι να σας κάνω πουλάκια μου με τόσα χιλιόμετρα απόσταση; Να παίξουμε τις ιντερνετικές κουμπάρες; Όταν με το καλό ξαναβρεθούμε, βλέπουμε. Άσε που παρουσιάζουν αμφότεροι συμπτώματα διαταρραγμένης προσωπικότητας.. Όρεξη να 'χετε να σας λέω! Μιλάμε για προχωρημένες καταστάσεις!! Γιατί ως γνωστόν, ένα νορμάλ γκόμενο δεν μπορώ να βρω (τους βαριέμαι άλλωστε, αυτό είναι γνωστό).

Πώς τα καταφέρνω και ξεβρακώνομαι σε κάθε ποστ.. και με διαβάζει και ο αδερφούλης μου.. Παναγιωτάκη πιο πολύ απ' όλους εσένα αγαπάω!!!
Στείλτε κανένα κουτσομπολιό βρε αδέρφια από το Ελλάντα! Έχω μάθει βέβαια γαργαλιστικά νέα για Βίκυ, Γεωργία και Έυη (ορίστε, σας έδωσα!) αλλά θέλω πλήρες ραπόρτο, κορίτσια - και αγόρια! Κάντε τα κουμάντα σας! Μαρίκα θέλω να μου ρίξεις τα χαρτιά! Πάλι χάθηκες ρε βλαμμένο και τζάμπα καίει η λάμπα (το ειντιεσελ σου εννοώ).

Τώρα λέω να πάω να κάνω εργασία! Κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ..

Σας φιλώ και σας ασπάζομαι

Υ.Γ. Χτες εκεί που διάβαζα (χοχο σε καλό μας) είδα τη Μαύρη Ντάλια.. εκπληκτική ταινία! Γιατί πήρε τόσο χάλια κριτικές; Και αυτός ο πρωταγωνιστής (δεν ξέρω πώς τον λένε) πολύ ωραίο μωρό! Φατσικά είναι σαν αρκούδι αλλά το σωματάκι του μια χαρά το είδα! Μόνο καρτούν από δω και στο εξής γιατί μου μπαίνουν ιδέες!

Σας ξαναφιλώ

Υ.Γ.2 Δε θέλω να κάνω εργασία :(
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 6:42 PM και


2 Comments:


At 14:49, Blogger Кроткая

μμμάλιστα....
να σε επαναφέρω στην τάξη ή άδικος κόπος;

μπορώ να γίνω κιε γώ έτσι; μπορώ;;;;

(σιχτίρ)

 

At 01:20, Blogger ξενιτεμένη

se poia taksi na me epanafereis? pos na gineis? an ennoeis sto gomenothema.. sothikes!! vrikes ton katallilo anthropo.. milame gia eidolo!