<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Friday, February 16, 2007


Με φρίκη διαπιστώνω ότι δε χωράω πια στα παντελόνια μου! Τραβάω, σπρώχνω, ρουφιέμαι, σφίγγομαι, ζουμπάω.. Έντάξει, με τα πολλά ντύνομαι αλλά μετά περπατάω λίγο σαν το Ρόμποκοπ και όταν σκύβω να πιάσω κάτι, μου κόβεται η κυκλοφορία του αίματος. Κάτι πατσόκοιλα περισσεύουν πανταχόθεν (εγώ, με τη μέση δαχτυλίδι και τους κοιλιακούς της Βίσση, που ποτέ δεν είχα λαβ χάντλς!), νιώθω ότι καταλαμβάνω πιο πολύ χώρο, βρίσκει ο κώλος μου στα έπιπλα, ένα χάλι μαύρο! Το χειρότερο δε είναι ότι δε με πειράζει τόσο που πήρα κιλάκια, όσο το ότι εδώ δεν έχει που να πάω για σόπινγκ - και μη μου πείτε τώρα να ξεκουνηθώ από το κάμπους! Ναι, άλλη δουλειά δεν είχαμε!

Αποφάσισα λοιπόν ότι τέρμα τα πατατάκια και οι σοκολάτες και το καμαμπέρ (αχ, το καμαμπέρ.. δεν το έχω κόψει ακόμα!) και προχθές πήγα στο σούπερ μάρκετ και πήρα τελάρα ολόκληρα ντομάτες, μαρούλια, σταφύλια, μήλα, καρότα (τα σιχαίνομαι!) και άλλα τέτοια υγιεινά. Μετά, αποφάσισα να υιοθετήσω το σύστημα "5 a day" (google it!), που σημαίνει ότι κάθε μέρα πρέπει να τρώω φρούτα και λαχανικά 5 διαφορετικών χρωμάτων: άσπρα, κόκκινα, κίτρινα, μπλε (καραβάκια του Αιγαίου) και φυσικά πράσινα! Α, και στα κίτρινα συμπεριλαμβάνονται και τα πορτοκαλί. Και στα μπλε τα μωβ. Επιστήμη σου λέω!

Τώρα αναρωτιέμαι βέβαια.. το σούσι παχαίνει; Ανελιπώς δυο φορές την εβδομάδα θα τον τσακίσω το σωλομό μου.. η ρούμι μου μού είπε ότι όλες αυτές οι άσπρες ραβδώσεις είναι λίπος! Δε γαμιέται.. μια γαστριμαργική χαρά μου έμεινε κι εμένα, αι γουντ κουίτ σούσι! Έλεος δηλαδή! Βέβαια αρχίζω να αναρωτιέμαι (δεν κάνω και άλλη δουλειά!) αν κάνει κακό να τρώω ωμό ψάρι τόσο συχνά.. Όποιος από εσάς, πιστοί μου αναγνώστες, όποιος από τους δύο ξέρει, ας μου πει!

Και πάνω που, για τρίτη συνεχόμενη μέρα, βοσκούσα το φαγάκι μου (καλά, με τα καρότα να ξεράσω μου έρχεται αλλά θα το συνηθίσω νομίζω) συνειδητοποιώ ότι ίσως να μην πάχυνα τόσο! Εντάξει, όλο και κάτι πήρα, κάτι από δω, κάτι από κει, αλλά πρέπει να ζυγιστώ για να το προσδιορίσω. Αυτό που συνέβη είναι ότι τα παντελόνια μου μπήκαν στο στέγνωμα (γαμώ το στεγνωτήριό μου!). Τώρα εξηγούνται όλα! Αλλά, τα χρωματάκια μου θα συνεχίσω να τα τρώω γιατί έρχεται καλοκαίρι και έχω ορέξεις (Μαρικάτσι, γιου νόου..)

Το κερασάκι στην τούρτα!! Χθες το βράδυ πήγα για ύπνο στις 7 το πρωί αλλά δε με έπαιρνε ο ύπνος! Και ακούστε τώρα τι σκέφτηκα! Να πάω γυμναστήριο! Ναι, έτσι όπως ήμουν ξαπλωμένη σκέφτηκα να σηκωθώ, να ντυθώ, να πάω να κωλοχτυπηθώ και να γυρίσω να ξεραθώ. Φυσικά και δεν το έκανα, αλλά και μόνο που το σκέφτηκα, μου αξίζουν συγχαρητήρια!

Σήμερα, ξημερώματα 16/02, κηρύσσω την επίσημη έναρξη της περιόδου στρες και πηξίματος! Δυο γκρουπ πρεζεντέισονς έμειναν μόνο! Και 4 ατομικές εργασίες! Και ένα προπόουζαλ για το ντισερτέισον! Και ένα προπόουζαλ για το διδακτορικό! Κι όλα αυτά, μέχρι το τέλος Μαρτίου! Γαμώ; Δε θα γυρίσω το Πάσχα μωρά μου.. Το πολύ πολύ να πεταχτώ μέχρι τη Βρυξέλλα, να δω λίγο γκρίζο, να ανοίξει η καρδιά μου βρε αδερφέ! Ακούτε, κορίτσια; Κανονίστε! Αυτή τη φορά, με τα αμόρε μας, φυσικά!
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 12:55 AM και


5 Comments:


At 07:39, Anonymous Anonymous

eipa ki egw?pws paxainoun oi stekes?
wraia pou tha mas ertheis!prepei na organwthoume na ta poume perissotero auti ti fora!

psit...agapitee mou promitheuti, exw xemeinei apo para 5. Mipws, lew mipws, ...e ... tha mporousame na vroume mia lusi?
filakia polla kai kalo kouragio mikre mou glare (sta wma psaria paei auto)

 

At 07:18, Blogger ξενιτεμένη

standard baby!
iparxoun dio liseis!
i apo tin krot pou sou peftei k konta :P
i koita to teleftaio post, katevase to programmataki k sou to stelno
to katevazeis sti douleia, to grafeis se ena cd kai eisai mia thea (opos panta.. ts ts ts)

 

At 10:35, Anonymous Anonymous

Οχι δεν κανει καθολου κακο το σουσι και το ωμο ψαρι. Το αντιθετο μαλιστα.
Τρωω μια με δυο φορες την εβδομαδα, και ειμαι ακομη μια χαρα.
Θελει ομως προσοχη απο που τρως σουσι με ωμο ψαρι, για να ειναι φρεσκο. Αν ειναι αοσμο, ειναι μια χαρα. Αν το ψαρι μυριζει ... ψαριλα, δεν θα το ετρωγα, ποσο μαλον ωμο.

Κ.
www.sarampalis.org

 

At 13:17, Blogger ξενιτεμένη

vrisko poli fresko psari, de genatai tetoio provlima :)
apla anarotiemai an iparxoun parenergeies!
efxaristo poli gia tin simvoules!

 

At 09:38, Blogger Кроткая

30.03 με 04.04 είμαι Βενετία
05.04 με 11.04 είμαι Αθήνα

πότε έρχεσαι;