<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, January 25, 2007


θυμάστε που σας γκρίνιαζα όόόόόόόόλο το πρώτο τερμ για το πόσο πήζω και πόση πολλή δουλειά έχω;
Λοιπόν, πάμε άλλη μια φορά!
Αρχίζει το μαμήσι!

Στις ομαδικές εργασίες, αντί για μία ομάδα μόπως τον παλιό (;) καλό καιρό έχω τέσσερις, μια για κάθε μάθημα. Και έχουμε μίτινγκς συνέχεια, άσε που δε θυμάμαι με ποιο άτομο είμαι σε ποια ομάδα ποιου μαθήματος και για ποιο πρότζεκτ!

Από ατομικές εργασίες, έχω τέσσερις. Από 3.000 κατά μέσο όρο, κάτι που σημαίνει άπειρες ώρες στο πισί προς αναζήτηση βιβλιογραφίας. Σε άσχετα τόπικ η κάθε εργασία, φυσικά, και η μία (ή μήπως δύο;) θέλουν πράιμαρι ρισέρτς. Που σημαίνει ερωτηματολόγια, εσπιεσες κλπ.

Διπλωματική. Πρέπει να βρω θέμα και να γράψω προπόουζαλ (πραγματικά, συγνώμη που βαριέμαι να πατάω αλτ και σίφτ και πρέπει τώρα να υπομένετε τα ίνγκρικ μου..)

Διδακτορικό. Αυτό πού το πας; Μάλλον βρήκα θέμα, θα πάω στο Μπαθ τελικά (αυτά είναι τα μπιγκ νιούζ! Αλλάζω πανεπιστήμιο! Θα μένω σε πόλη!!) με έναν καθηγητή τον οποίο σας είχα θάψει στο παρελθόν (για όποιον θυμάται.. βαριέμαι να βάζω και λινκ!) αλλά καλούλης είναι μωρέ τελικά! Άσε που είναι αυθεντία στο χώρο και όσο να 'ναι, μετράει!

Υποτροφίες. Πριν λίγο πήρα χαμπάρι ότι το ντέντλαιν του Ωνάση πλησιάζει επικίνδυνα κι εγώ αγρόν ηγόραζα. Πρέπει τώρα να μαζεύω δικαιολογητικά λοιπόόόν... Και γρήγορα! Άσε που πρέπει να κοιτάξω και φια άλλες πηγές φάντινγκ γιατί ο κύριος Ωνάσης αποδείχθηκε τσιγγούνης και ίσα ίσα που μου πληρώνει τα τσιγάρα μου (καπνίζω πολύ είπαμε..)

Κατά τα λοιπά, μέσα σε όλο το χαμό, ο Ρίκο έρχεται αύριο (ναι, ναι, καλώς να τον δεχτώ!) και για τις επόμενες τρεις μέρες θα ξύνομαι. Οπότε απόψε πρέπει να κάνω λίγη δουλίτσα..

Αυτά!!
Σας αφήνω!
Στείλτε μου θετική ενέργεια, πλιζ! Τη χρειάζομαι :)
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 11:15 PM και


3 Comments:


At 14:08, Anonymous Anonymous

ante loipon sou stelnw ti ligi thetiki energeia pou mou exei apomeinei ....zzzz...to niwtheis?logika prepei na se diaperna :) kala na perasete!polla filakia

 

At 22:32, Blogger Βίκυ

aksiw8ika na valw dsl k emfanistika ksana ston kosmo. thetiki energeia d diathetw polli (edwsa asep last s/k) alla ena kserw tha teleiwsoun k autes oi ergasies...pou tha pane oi rimades.... filia trelovasouli!!!

 

At 13:20, Anonymous Anonymous

Μόλις τελείωσα το διάβασμα όλων των post σου. (υπομονή που την είχα ε;)
Αν και καθυστερημένα σου στέλνω όλη μου τη θετική ενέργεια και ευχές να περάσει κι αυτό το τερμ γρήγορα και όσο πιο ανώδυνα γίνεται!
Τα φιλιά μου