<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Monday, November 27, 2006




Σήμερα παρέδωσα την εργασία μου και είμαι πολύ περήφανη γιατί ήμουν η πρώτη! (δέχομαι συγχαρητήρια τηλεγραφήματα, άνθεα, δωροεπιταγές ή όλα τα παραπάνω) Το deadline είναι αύριο το μεσημέρι αλλά εγώ είμαι μπροστά από την εποχή μου, το γνωρίζετε δα.
Τώρα ξύνομαι αντί να τελειώσω και την άλλη εργασία, να την παραδώσω και να πάει το παλιάμπελο από κει που'ρθε. Μέχρι και ταινία είδα, την καινούρια του Γούντι και τολμώ να πω ότι με άρεσε. Βέβαια έχω την εντύπωση ότι δεν ήταν και αριστούργημα (γερνάει ο κακομοίρης) αλλά για την κατάστασή μου είναι ό,τι πρέπει!

Χτες το βράδυ λέω θα διαβάσω. Και βρέθηκα να καθαρίζω το δωμάτιό μου (λαμπίκο όμως) στις 2 τα ξημερώματα γιατί (όπως λέγαμε και με το Μιχάλη πριν λίγο) όποιος δε θέλει να ζυμώσει, πέντε μέρες κοσκινίζει. Παρενθετικά να καταθέσω ότι ο Μιχάλης είναι μεγάλη λούγγρα (μεταφορικά βρε, πού πήγε το μυαλό σου;) γιατί αυτός έθιξε το θέμα των αγάμητων συμμαθητών και δεν καταδέχτηκε να αφήσει ούτε ένα σχόλιο, μια λέξη, κάτι, για να με υποστηρίξει και να μη νομίζετε ότι τα γράφω έτσι απ'το μυαλό μου. Και το ξέρω ότι με διαβάζει.. Βρε θα βάλω μετρητή στο blog καi ποιος μεγάλος αδερφός μετά.. I will haunt you! Τέλος πάντων..

Τι έλεγα; Α ναι. Για χτες το βράδυ. Μέχρι και το βασιλικό μου κλάδεψα, του τραγούδησα, τον πότισα.. ζούμε μεγάλες στιγμές! Ψευτοδούλεψα και λίγο και τελικά έπεσα στο κρεβάτι κατά τις 4.30 και δεν μπορούσα να κοιμηθώ. Κάτι οι καφέδες όλες τις ώρες, κάτι το βιολογικό μου ρολόι που ξεκουρδίστηκε με το πάρτυ.. Τι τα θέτε; Κατά τις 6 με πήρε ο ύπνος, το ξυπνητήρι έφαγε σουτ και ξύπνησα 45 λεπτά μετά την έναρξη του μαθήματος. Έφτασα σε χρόνο ρεκόρ, κατάπια και την ειρωνία που μου εξεκόντισε ο καθηγητής Τάδε ("Εσείς ήρθατε για την επόμενη διάλεξη δεσποινίς;" ρε άντε και μαμήσου πρωί πρωί, δε φτάνει που τσακίστηκα να ρθω και άφησα το ζεστό μου κρεβατάκι για να δω τα μούτρα σου, asshole)

Στο μάθημα σήμερα έζησα την πιο οικτρή παρουσίαση από καταβολής power point. Κρίμα τα παιδιά.. Α! Τώρα που το θυμήθηκα! Ένας από την ομάδα που παρουσίασε σήμερα (αυτός αν δεν το ζυγίζει το λουκουμάκι, εμένα να με χ****ς) κέρδισε ένα διαγωνισμό της motorola και πήγε στη Μαδρίτη για να δει τον αγώνα της real και να συμφάγει με το Beckham! Θου Κύριε, δηλαδή!

Τέλος πάντων, μετά το μάθημα ομαδική εργασία (κλασικά πια) όπου τσακωθήκαμε λίγο για τις core competences των mc donald's αλλά κάνω υπομονή γιατί τελειώνει και αυτή η ιστορία την Παρασκευή! Και έκτοτε, ξύνομαι. Ήρθα να ξυστώ και εδώ για να περάσει η ώρα (αυτή την αναβλητικότητά μου πρέπει να την κοιτάξω), η Μαρίκα ακόμα να μου απαντήσει για το όνειρο μου.. βιάσου παιδί μου, με καίει! Άντε μην αρχίσω να λέω για τις πίτσες (με "ι" και ουχί με "ου") που είδα στον ύπνο μου.

Αυτά. Λέτε τώρα να τα καταφέρω; Να την τελειώσω την παλιοεργασία και να κοιμηθώ ένα μεγαλοπρεπέστατο δωδεκάωρο πριν αρχίσει το μαμήσι των εξετάσεων.. (τι με έχει πιάσει σήμερα; εγώ δεν μιλάω έτσι κορίτσι πράμα!)

Σας ασπάζομαι σταυρωτά
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 9:44 PM και


3 Comments:


At 23:17, Blogger Кроткая

καταρχάς, πώς μιλάς έτσι κορίτσι πράμα;

δεύτερον, δεν το ήξερες πως οι μουσουλμάνοι κι ινδοί δεν κουκου πριν το γάμο; το ερώτημα είναι τι δουλειά έχεις εσύ εκεί με όλους αυτούς τους ανέραστους!

τρίτον,κι εμένα με έπιασ επροκοπή σήμερα και τακτοποίησα τα συρτάρια με τα εσώρουχα, την αποθήκη ΚΑΙ τα μισά ντουλάπια της κουζίνας. Μετά είχα παρα5 και το έιδα κι ας ήταν επανάληψη!

 

At 06:20, Blogger ξενιτεμένη

τώρα που βάλατε nova, τι ανάγκη έχεις! και τι προκομμένο κορίτσι! θες μια μέρα να νοικοκυρευτούμε παρέα; έτσι, for fun! να κάνουμε τα άλλα μισά ντουλάπια της κουζίνας! ε; ε; τι λες;
κοίτα την ώρα κροτούλι! τέτοια ώρα και δουλεύω σαν το σκυλί :( (άσχετο βέβαια)
τους ανέραστους τους αφήνω ασχολίαστους..

 

At 12:51, Blogger Goudaki!

Καλημέρα κι από μένα εκεί στην ξενιτιά! Πολύ κουράστηκα μέχρι να βρώ το μπλόγκ σου αλλά τελικά τα καταφέρα! Άσε κι εμένα κάτι τέτοιες ώρες με πιάνει η προκοπή και η αδελφή μου με βρίζει! Κι εγώ ξενέρωσα Κροτ που είχε επανάληψη στο Παρά 5 αλλά μετά είδα το Πάλι απ΄την αρχή!