<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, November 23, 2006


Μικρή μου γαρδένια, επειδή μου παραπονιέσαι ότι δεν απαντάω στα σχόλιά σου, αυτό το ποστ είναι όλο δικό σου!
Που λες, χρυσή μου, έχω φάει τρελή ήττα. Δε μου φτάναν όλα τ'άλλα, εργασίες, εξετάσεις, διαβάσματα, τρεξίματα, έχω και τον πόνο μου... Νιώθω σαν τη φτωχή μου Αναστασία. Όλοι οι συμμαθητές μου είναι ζάμπλουτοι, οι μπαμπάδες τους έχουν εργοστάσια και αδαμαντωρυχεία και φαρμακευτικές και εμένα ο μπαμπάς μου έχει τροχόσπιτο και χοληστερίνη! Όχι, πες μου, είναι δίκαιο τώρα αυτό;
Τι να κάνω; Δεν έρχεσαι από δω να απαγάγουμε μια που την έχω βάλει στο μάτι, είναι χοντρή με πολύ μακριά νύχια, διαμαντένιο ρολόι και σκουλαρίκια και φωνή νταλικιέρη. Τι λες;
Άντε, και τα λύτρα τα μοιράζουμε 70-30 (και πολύ σου είναι...)
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 8:39 PM και


2 Comments:


At 21:25, Blogger Кроткая

καλα, μπορεί να ειανι της Μαρίκας το ποστ, αλλά μπορούμε να πουμε κι εμείς μια κουβέντα, ε?

λέω να στνεργαστώ μαζί σας στην απαγωγή της πλούσιας κόρης και να τα μοιράσουμε δίκαια 30-30-40 (εγω 40 γιατί είμαι μεγαλύτερη και θα έχω τις καλύτερες ιδέες!) οκ?

 

At 21:38, Blogger ξενιτεμένη

mporeis na peis kai mia kai dio kouventes! pote se fimosa ego??

omos akou na sou po! ego tha paro to megalitero pososto giati ego tin eida proti! ante giati a! ante gia ti a!
kai ta eisitiria mexri edo dika sas, e? ola ki ola!