<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Thursday, November 16, 2006


Μετά από αμέτρητες ανεπιτυχείς απόπειρες, κατάφερα να μπω στον blogger! Γιουχουυυυ! Φαίνεται κάτι δεν τους τσουλάει στην beta έκδοση, και ας μην ξανακάνω θέμα τα κινέζικα που μου έβγαζε και συγχύζομαι..

Τα νέα εν συντομία γιατί κυριολεκτικά (που λένε και κάποιοι έγκριτοι δημοσιογράφοι - sic, καραsic) πνίγομαι! Επιτέλους έχω αποσαφηνίσει κάποια πραγματάκια σχετικά με τις ατομικές εργασίες (προσοχή, όχι όλα!) τις οποίες πρέπει να παραδώσω σε κανα 15ήμερο. Έχω πια αρχίσει να ρίχνω σφυγμούς και να κοιμάμαι ήρεμα τα βράδια αλλά έχω πολύ, πολύ δρόμο μπροστά μου. Επίσης έχω μια φυσική ροπή προς την τεμπελιά και μόλις τώρα τελευταία κατορθώνω να με συγκρατώ όταν διολισθαίνω, κι αυτό όχι πάντα, φευ! Δεν ξέρω εάν με αντιλαμβάνεστε.. περνάει η μέρα κι εγώ ενώ κάθομαι στους τέσσερις τοίχους και καλά για να διαβάσω, καταπιάνομαι με χίλια δυο. Για να μη σχολιάσω το διάολο το ιντερνέτι. Μα όλους τους πειρασμούς του κόσμου στην άκρη των δακτύλων μου και σε ιλιγγιλωδεις ταχύτητες.. πολύ θέλει ο άνθρωπος; Γιατί δε με αφήνει ν'αγιάσω; Ουστ, σατανά, εκσακοσιεκσινταεκσι. Μου λείπει η αυτοπειθαρχία, η σιδερένια θέληση, η προσήλωση στο στόχο.. (καλά, σταματάω).

Οι ομαδικές εργασίες δεν πάνε καθόλου άσχημα, τη Δευτέρα παρουσιάσαμε ένα case για ένα γραφείο συνοικεσίων (μη γελάτε, πολύ μοντέρνο, προκεχώ κι έτσι, κυρίλα, για στελέχη και πανάκριβο, όχι ό,τι κι ό,τι) που λειτουργεί στον Καναδά και η πρότασή μας ήταν να κάνει sub-brand για τους gay (G-Singles)! Η ιδέα άρεσε πολύ, ο καθηγητής Τάδε (θα σας πω μετά γι' αυτόν) μας είπε ότι θα την αγόραζε την ιδέα μας στο χαλαρό!
Αύριο έχουμε κι άλλη παρουσίαση, γι'αυτό άντε, να τελειώνω τάκα τάκα να πάω να κάνω καμιά πρόβα..

Κατά τα λοιπά, συνάντησα την Τέμι.
Ποια είναι η Τέμι; Σωστά, φίλοι αναγνώστες, πολύ καίρια ερώτηση και σας ευχαριστώ που το θίξατε.
Η Τέμι είναι.. η μάλλον, θα είναι η supervisor μου, σε πρώτη φάση στη διπλωματική και σε δεύτερη στο διδακτορικό!! Οου, γιες! Βρίσκεται σε άλλο Πανεπιστήμιο τώρα αλλά θα μας έρθει από 1η Ιανουαρίου.

______________

Δε θυμάμαι αν το είχα αναφέρει, μιλώντας με έναν προφέσορα (πολύ γαμάτο άτομο και ωραίο μωρό αλλά είναι μεγάλος ρε πούστη..) περί διδακτορικού και άλλων δαιμονίων, του έλεγα ότι με ενδιαφέρει η συμπεριφορά καταναλωτή.

Μου λέει κι αυτός "Ωραία, για συμπεριφορά καταναλωτή υπάρχει ο καθηγητής Τάδε αλλά δυστυχώς θα φύγει το επόμενο εξάμηνο", "Δυστυχώς, κρίμα, κρίμα, πολύ κρίμα, στεναχωρήθηκα τώρα, damn it", επαυξάνω εγώ και κοκκινίζω γιατί δε μου αρέσει να λέω ψέματα.

Για την ιστορία να πω ότι ο Τάδε δεν είναι και στα πολύ καλά του, είναι κατά 99,3% αλκοολικός ("όταν πηγαίνει 6 η ώρα λέω 'μιαμ μιαμ σλουρπ γλυψ, πού είναι η μπυρίτσα μου;'") και επίσης ήρθε και μπαφιασμένος για τα καλά σε ένα μάθημα (δεν ξέρω αν γίνομαι κατανοπητή..), σε σημείο που άλλα τον ρωτάγαμε και άλλα απάνταγε.


"Υπάρχει βέβαια και ο Δείνα", μου λέει το μωρό, "Άλλος, άλλος;" του λέω εγώ

Καθότι ο Δείνα κουβαλάει κι αυτός τη δική του τρέλα, αλλά άλλου τύπου, λίγο πιο ανέμελη να την πω; Λίγο πιο "τρελλού επιστήμονα" να την πω; Κάτι που μας πήδηξε το μάρκετινγ που υπεραγαπώ με simulation και παπάτζες, κάτιο που γυαλίζει το μάτι του..


"Φυσικά! Ο Τέτοιος αλλά...", μου λέει το μωρό, "αααααα! ο Τέεεεεεεετοιοοοοοος!" λέω εγώ περιχαρής

Γιατί τον Τέτοιο πολύ τον πάω, κι ας τον γνωρίσαμε μόνο στην Induction Week. Είναι πάρα πολύ καλός, γελαστός και φαλακρός, μας έβαζε και σπάγαμε αυγά, τον Τέτοιον θέλω!


"...αλλά δυστυχώς ο Τέτοιος είναι σε sabbatical...", μου λέει το μωρό με κατεβασμένο το κεφάλι.

Πωπω, απελπισία εγώ, λέω πού να ψάχνω άλλο Πανεπιστήμιο τώρα, να ξεβολεύομαι, τι καλά που ήμανε εδώ, αντίο καλό μου Πανεπιστημιάκι, θα σε ξεχάσω σ'άλλη αγκαλιά, πού να πάω άραγε; Πού την έχω βάλει τη μεγάλη τη βαλίτσα; Μήπως να γυρίσω Ελλάδα από χρόνου να παντρευτώ να ησυχάσω;

"...και ξέχασα να σου πω ότι έρχεται η Τέμι στη θέση του Τάδε!"
"Τέμι;" του λέω "καλό μου ακούγεται, how do you spell it?"
______________

Και έστειλα μήνυμα στην Τέμι, η οποία, όπως είδα στη σελίδα του Πανεπιστημίου όπου είναι τώρα, έχει τη θέση του head of the department, είναι γλυκιά και χαμογελαστή,είναι και editor σε κάποια journals, δε θυμάμαι τώρα, και γενικά, πειράζει που είναι και μεγάλη φίρμα; Πειράαααζει; (Πειράαααζει;) Όχι, δεν πειράααααζει!

Η φίρμα λοιπόν απάντησε στο mail μου πάραυτα, μου έκλεισε ραντεβού επίσης πάραυτα και ήρθε ολόκληρο ταξίδι μέχρι το Coventry για να συναντήσει την αφεντιά μου! Και μετά με ευχαριστούσε με τις ώρες για τον καφέ που την κέρασα!

Επί της ουσίας μου πρότεινε ένα θέμα το οποίο αν θέλω το κάνω, αν όχι της λέω "τι μαλακίες είναι αυτές μωρή, τολμάς και προτείνεις τέτοιο θέμα σε μένα, ΣΕ ΜΕΝΑ;" και αντιπροτείνω και μια χαρά είμαστε. Θα μου στείλει σύντομα βιβλιογραφία, θα ξεκινήσουμε από Γενάρη για διπλωματική, προφανώς στο ίδιο θέμα με το διδακτορικό, έτσι, για να κερδίζουμε χρόνο! Θα ξεσκιστώ στο διάβασμα ρε πούστη, αλλά δεν πειράζει, γουστάρω! Μου πρότεινε ήδη να πάω σε ένα συνέδριο, της είπα ότι πνίγομαι και μου λέει "δεν πειράζει, θα πάω εγώ και θα σου στείλω υλικό". Μου φαίνεται θα τη βάλω να μου γράψει και το proposal που το χρειαζομαι άμεσα :D

Γενικότερα τα πράγματα ως προς το θέμα του Διδακτορικού πάνε κάτι παραπάνω από σούπερ (φτύστε με! φτύστε με όλοι μαζί!)

Ε, άντε, αυτά είναι τα βασικά μου νέα. Ίσως και κάτι άλλο που να μου διαφεύγει αλλά πολλά έγραψα κι έχω πολλή δουλίτσα..

Πάρτε την Τέμι τώρα, να την καμαρώσετε!
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 11:25 PM και


2 Comments:


At 09:41, Blogger Кроткая

συγγνώμη, ΑΥΤΗ ειναι HEAD OF DEPARTMENT???? ΑΥΤΗ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ 18 ΧΡΟΝΏ!!!!!!!!!

 

At 11:36, Blogger ξενιτεμένη

prepei na einai palia i foto! prepei na ti rotiso ilikia kai apo poia xora katagetai!