<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tuesday, October 17, 2006


 
Είμαι απαράδεκτη που έκανα μια ολόκληρη βδομάδα να γράψω αλλά, in my defense, είχα επισκέψεις και πέρασα γαμάτα! Δε θα επεκταθώ, μη με πιέζετε! Μαρικάτσι μου, τα πικάντικα από κοντά ή σε μέιλ! Διαλιέχτε..

Η καλή μέρα απ'το πρωί φαίνεται..

Με το που άνοιξα τα γλαρά μου μάτια είδα ένα άσπρο πράγμα έξω από το παράθυρο. Η ομίχλη μπαίνει από παντού στο σπίτι, που λέει κι η Αρλέτα, μου μαύρισε η ψυχή με το σύννεφο που με ρούφηξε, αλλά το προσπερνώ.

Μετά άλλαξα τα σεντονάκια μου και τη μαξιλαροθήκη μου όπως κάθε Τρίτη ΚΑΙ την παπλωματοθήκη μου (όπως κάθε δεύτερη Τρίτη). Μόνο που σήμερα έπρεπε να περιμένω, μαζί με ένα τσούρμο αγουροξυπνημένων ασιατών, όλοι μας με τα σεντόνια υπό μάλης, την αντιπαθή μανδαμ που απουσίαζε από το linen room.. 20 λεπτά στο περίμενε, να μην έχω πιεί καφέ και τα νεύρα κρόσια. Νάις!
Αξίζει να πω ότι τον εν λόγω καφέ, όταν τελικά πήγα να τον πιω, τον έχυσα όλο πάνω μου και, παραλίγο, στο πισι. Ουπς, αι ντιντ ιτ εγκέν!

Μετά πήγα στο τμήμα ψυχολογίας, μου δίνουν 10 λίρες για να κάνω το πειραματόζωο και θα με μελετήσουνε.. Κάτι για αναμνήσεις από την παιδική ηλικία λέει, ελπίζω να βγω αλώβητη από τη διαδικασία γιατί δεν έχω όρεξη να γιατροπορεύω τη λαβωμένη μου ψυχή (σε περίπτωση που προκύψει κάποιο παιδικό τραύμα που δεν έχει επουλωθεί..)

Μετά στο grid για μάζωξη με την ομάδα, κάνουμε το case μιας επιχείρησης προξενιών, αλλά πολύ high class! Για όποιον/όποια ενδιαφέρεται, να πω ότι προς το παρόν η Exexutive Search Dating δραστηριοποιείται μόνο στον Καναδά και ότι διαλέγει τους πελάτες μετά από εξονυχιστικά τεστ, άσε που είναι πανάκριβη! Οπότε μην την ψάχνετε, συνεχίστε να φλερτάρετε free styler και όλα θα πάνε καλά.

Μετά ψιλοδιάβασα στη βιβλιοθήκη, αποφάσισα ότι έχω πονοκέφαλο και ότι πεινάω και έφυγα. Πήρα ένα πόστερ για το δωμάτιό μου, του Νταλί του άρχοντα (να θυμηθώ να πω στην ψυχοτέτοια ότι μου αρέσουν οι πίνακες του Νταλί και οι μεγαλύτεροι άντρες..)



Μετά γύρισα σπίτι και προσπαθούσα για ώρα να κρεμάσω το πόστερ (πολύ ώρα όμως!) με εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Μετά άρχισα να καπνίζω στριφτά τσιγάρα γιατί μου τελείωσαν οι δυο κούτες που είχα φέρει από Ελλάντα και εδώ τα τσιγάρα κάνουν 5,5 λίρες, δηλαδή περίπου 8 ευρώ, σηλαδή χέσε μέσα! Και τα στριφτά τσιγάρα δε με χορταίνουν νικοτίνα, έχω την εντύπωση.
Πέρασε από το μυαλό μου η σκέψη να το κόψω το ρημάδι αλλά την έδιωξα αμέσως.

Μετά μίλησα με φίλο-μεταναστόπουλο στο γειτονικό Birmingham και σχεδιάζουμε να βρεθούμε για να σμίξουμε τις μοναξιές μας.. μην πάει το μυαλό σας στο πονηρό, ο μικρός αγαπάει μια ρωμιά και ποια είμαι εγώ που θα μπω ανάμεσά τους;

Με τούτα και με κείνα πέρασε κι αυτή η μέρα!

Τώρα μένει να αποφασίσω πότε να έρθω Ελλάδα και να πάρω εισιτήριο..
Διχάζομαι χοντρά και πρέπει να αποφασίσω σύντομα!

Σας αφήνω, πάω να διχαστώ.
Α, και να φάω!
 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 5:48 PM και


0 Comments: