<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d35407809\x26blogName\x3d%CE%9E%CE%B1%CE%BD%CE%AC+%CF%83%CF%84%CE%B1+%CE%9E%CE%AD%CE%BD%CE%B1\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dSILVER\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://ksanastaksena.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3den_US\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://ksanastaksena.blogspot.com/\x26vt\x3d-7459433259879783302', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>
Tuesday, October 03, 2006


 
Μετά από πολύωρες συσκέψεις με τον εαυτό μου και μετά εμού της ιδίας, αποφάσισα ομόφωνα να δημιουργήσω το παρόν βλογάκι για να σας αφηγούμαι, με όση γλαφυρότητα μου επιτρέπει η περιορισμένη φαντασία μου και οι τεχνοκρατικές σπουδές μου, τα νέα μου εδώ στην αλλοδαπή.
Και για όσους δεν το έχουν καταλάβει ακόμα, δεν είμαι στο Λονδίνο.
Ούτε στο Gatwick (ακούς Βιβή;).
Βρίσκομαι στο εξωτικό Warwick.

Πέρσι από τα Βρυξέλλας έστελνα newsletter.
Φέτος εκσυγχρονίζομαι! Περνάω στο βλόγινγκ.
Άντε, και καλή αρχή..

Είμαι η Βάσω και είμαι καλά!

Και θα προσπαθήσω να γράφω συχνά αλλά δεν μπορώ να εγγυηθώ τίποτα δεδομένου του άστατου χαρακτήρα, της γενικότερης ασυνέπειάς μου και του αναμενόμενου φόρτου εργασίας! Ελπίζω να με καταλαβαίνετε..

 

Αυτά είχε να καταθέσει η ξενιτεμένη στις 1:07 AM και


3 Comments:


At 11:02, Anonymous Anonymous

nice..
kalimera!

 

At 13:09, Anonymous Anonymous

Super. Νομίζω πως ζηλεύω. Πως τα έκανες όλα αυτά πότε πρόλαβες; Συγχαρητήρια! Αλλά πάντα το έλεγα οτι θα έχεις λαμπρό μέλλον! (τον αριθμό του λογαριασμού μου τον θυμάσαι φαντάζομαι...;-)

 

At 16:15, Blogger ξενιτεμένη

to ksero oti zileveis! na valo link gia to blog sou? i kalitera meta to souloupoma?
dexesai kai visa?